Rekommenderar ett bra spel!

Hej!
Jag vill passa på att rekommendera ett mycket bra sällskapsspel som heter "Tyck till" som jag använder i mitt arbete i skolan för likabehandling. Det tar upp det mesta och brukar ge mycket diskussioner! Det är gjort av Bertil Lindgren INTERDIDACTUS.

Sedan har jar använt mig av ett material som heter Reagera där jar har klippt sönder häftet och gjort kort av varje sida där frågan är på ett kort och svaret på nästa. Har varit mycket användbart!
Häftet finns att ladda ner från Skolverket, klicka på länken Barn- och elevombudet.

Vilka material använder ni?
Hälsningar Suzanne
Suzanne Bäckman  ([email protected]) om Välkommen till bloggen om Likabehandling i Ljusdal:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0